Friday, February 25, 2011

поразило до глубины души...

МІЖ ІНШИМ

Коли я буду навіть сивою,
і життя моє піде мрякою,
а для тебе буду красивою,
а для когось, може, й ніякою.
А для когось лихою, впертою,
ще для когось відьмою, коброю.
А між іншим, якщо відверто,
то була я дурною і доброю.
Безборонною, несинхронною
ні з теоріями, ні з практиками.
і боліла в мене іронія
всіма ліктиками й галактиками.
І не знало міщанське кодло,
коли я захлиналась лихом,
що душа між люди виходила
забинтована білим сміхом.
І в житті, як на полі мінному,
я просила в цьому сторіччі
хоч би той магазинний мінімум:
— Люди, будьте взаємно ввічливі! —
і якби на те моя воля,
написала б я скрізь курсивами:
— Так багато на світі горя,
люди, будьте взаємно красивими!
(Ліна Костенко)

6 comments:

Skrynya said...

Да, классное стихотворение.

Tigranusha said...

такое простое и в тоже время важное...

Ira Kurylo said...

спасибо за стихотворение, Ирык..

Tigranusha said...

на здоровье :)

Mavka said...

Действительно, спасибо. Я сейчас читаю ее прозу - Записки українського самашедшего. Читать тошно. Уже практически решила никогда книги Лины Костенко больше не читать. А после этого стихотвворения задумалась.

Tigranusha said...

я слышала, что ее проза - это что-то противоречивое, а вот поэзия, особенно 90-х - это самое оно.
так что читай ее поэзию, она в самом деле удивительная :)